sobota 15. června 2013

Orange

Jak jsem slíbila, je tu outfit s botami z minulého článku, které jsem zkombinovala s oranžovou tunikou. Konečne je venku nádherné až letní počasí, tím pádem  roste má touha nosit i barevnější kousky oblečení.
Tyhle dvě oranžové věci jsou jediné, které v šatníku mám. Dřív jsem totiž oranžovou neměla ráda, i když jsem v každém časopisu četla, že podle horoskopu mi nejvíc sluší právě tahle barva, ale názory se  naštěstí časem mění.
Krásný víkend!


shoes - CCC
jeans - Topshop
top - Venezia
purse -  Pull and bear

4 komentáře:

Vera Paradis řekl(a)...

pekné boty :) a veľmi sa mi páčia tvoje vlasky :)

Unknown řekl(a)...

Děkuji moc :)

Unknown řekl(a)...

krásné fotky:)

Kejmy Tatranská řekl(a)...

ó, wow, krásne fotky!
veľmi ti to pristane!
a tie boty sú skvelé!

Kejmy ♥.