pátek 21. června 2013

The HEAT

Tyhle vedra, které tu teď panují mám nejradši. Sice to není někdy v autobuse atd. příjemné, ale už jsem se opravdu na léto a hlavně na teplo těšila.Fotky jsou z úterý a jsou foceny navečer, kdy už nebylo takové vedro,ale až teď jsem měla čas je sem přidat. Mám na sobě sukni s vysokým pasem ze seconhandu Textilhouse a lehké bílé tílko. Vše doladěno stříbrnými doplňky - náramkem s hroty z Topshopu, náhrdelníkem myslím, že z Takko a naušnicemi ve tvaru křížů, které nejsou pod vlasy vidět.
Užívejte si sluníčka!


shoes - Vagabond
top - Topshop
skirt - Textilhouse
bag - Topshop

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Sluší ti to :)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).