středa 17. července 2013

Redblack

Dnes mám na sobě tři nové věci, všechny jsem si už dlouhou dobu přála. Patří k nim červená sukně v délce pod kolena, černé flatforms (oboje Topshop) a brýle tzv. cat eye z Lindexu ze slev. Červenou barvu jsem si poslední dobou velmi oblíbila a plánuju si pořídit více červených věcí a nosit ji častěji. Kabelku už mám strašně dlouho, jen jsem z ní kdysi ustřihla popruhy a je z toho psaníčko.Taky jsem našla super místo na focení :)
Co vy a červená barva a jak si užíváte prázdnin či dovolených?

flaforms - Topshop

tube skirt - Topshop

sunnies - Lindex

top - Topshop

clutch - ??

 

 

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

pěkný outfit:)

Eva řekl(a)...

Ty boty potřebuju,ale v bílém! Supr kombinace :)

Biancaprincipessa řekl(a)...

naozaj krasna kombinacia!


Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html