neděle 30. června 2013

My graduation

Včera jsem byla na promoci a tedy i naposledy ve škole. Bylo mi trochu smutno, že už ten studentskej život končí, ale perfektě jsem si to užila. Rodinná oslava se konala v krásném prostředí na zámku v Mělníku. A tak jsem tam pro vás vyfotila šaty, které jsem měla na sobě. Jsou takové jednoduché, elegantní, prostě přesně vhodné pro tuto událost. Stříbrný prstýnek, který mám na sobě jsem dostala jako dárek právě k promocím a moc se mi líbí, ihned jsem si ho navlíkla a už nesundala.
Teď už jen najít dobrou práci, všichni kdo o něčem víte neváhejte a piště prosím!!

dress- bhs.co.uk
purse - ELLE
shoes - ?
jacket - H&M

4 komentáře:

Bella řekl(a)...

Moc Ti to sluší, i když nejsem zastáncem černých punčoch v létě :-) Super šaty, super účes, paráda! A gratuluji k promoci :-)

World By Bella

Anonymní řekl(a)...

Miluju ty boty!!! Škoda, že s mojí mininohou je tak těžké sehnat padnoucí lodičky:-(

Unknown řekl(a)...

ahoj.. hned na zaciatku chvalim tvoj uces... :) v outfite vyzeras šik... velmi ti to pristane aaaa gratulujem k uspesnemu ukonceniu skoly :)

Eiva Poppins řekl(a)...

Hezký outfit, hlavně se mi líbí šaty!! :)