pondělí 29. července 2013

summer new in

Na ukázku pár nových věcí ze slev:) Rozhodně začnu častěji nakupovat v C&A, mají tam opravdu skvělé věci. Moc často tenhle typ článku nedělám, ale líbí se mi jak to k sobě barevně ladí. Tak proč to sem nepřidat? Koupila jsem černobílou sukni právě z C&A za 180 Kč, dále dvě tílka z H&M bílé pletené za 150 Kč, které jsem už strašně dlouho chtěla, aby mi mamka upletla, a černý crop top za pouhých 30 Kč.


 
 

8 komentářů:

Miska řekl(a)...

Pěkná sukně :))

style-and-smile.blog.cz

Miss.Coco řekl(a)...

Páni, ten crop je dobrej!

Tereza řekl(a)...

Ten černý crop top je boží :)

Miss.Coco řekl(a)...

( promiň, omylem jsem Ti smazala u mě komentář, takže ... )
Jestli víš kde jsou Horní Počernice ( to je za Černým Mostem ), tak za nimi je ten sekáč. Je to prostě prdelákov. :D Ale věci teda jako eňo ňuňo!
Je radost když seženeš 3 věci z TOPU ( viz ty dvoje šortky a šaty )
( Děkuji za komentář. :) )

Unknown řekl(a)...

Děkuji moc:)

Unknown řekl(a)...

nedávno v Rakousku jsem taky do céácka zašla a byly tam vážně pěkné věci a za dobré ceny :) ty věci, které sis koupila jsou krásné!

Kejmy Tatranská řekl(a)...

vyzerá to super!
veľmi sa mi páči suknička!

Kejmy ♥.

lusi s řekl(a)...

crop top vypadá skvěle :)