středa 21. srpna 2013

Trip 1 DAY

Po dlouhé době jsem tu s příspěvkem. Měla jsem nějaké problémy s bloggerem a nějak to nefungovalo. Ale aspoň jsem zjistila, že mi to přispívání sem chybí. Teď k článku: tento  víkend jsme byli s přítelem na pár dní na romantickém výlete v Kutné Hoře, bylo opravdu nádherné letní počasí, (kéž by jich takových bylo ještě víc) procházeli jsme se po různých památkách, byli jsme v aquaparku a moc a moc jedli a pili, a opravdu jsem si to moc užila. Dlouho jsme nikde na takovém podobném romantickém místě nebyli. Fotky jsou z různých míst, které se mi nejvíc líbily. Pak jsem můžu dát i nějaké random fotky z celého výletu, ještě uvidím. Na sobě mám bodycon sukni z předešlého new in postu, k tomu jen černé tílko a černé flatforms. Ušli jsem docela dost kilometrů  a docela mě překvapilo, že mě nebolely z těch bot nohy, ale zato strašně barvej, vypadám pak jak když jsem si týden nemyla nohy:)
Tak zase příště s jiným outfitem z Kutné Hory !


A jedna bonusová z katedrály:)

flatforms - Topshop
top - Topshop
skirt - C&A
clutch - Pull and bear

Pro více fotek se podívejte na můj nově pořízený instagram na http://followgram.me/aprillenn88


2 komentáře:

Vendula řekl(a)...

Na tu sukýnku jsem měla také spadeno, je moc krásná:-), jinak super outfit!
Glamour and Beauty

Anonymní řekl(a)...

Pristane Ti to! si krásna! :)
http://www.thewonderlandlove.blogspot.sk/