sobota 24. srpna 2013

Trip DAY 2


Druhý outfit z výletu, dlouhá vzdušná sukně a nové červené tílko, pohodlnost nadevše! Červená barva mě tohle léto baví a zatím nejvíc v kombinaci s černou.  Chci si co nejvíc ještě užít léto, nosit sukně, tílka, sandálky...ale i na podzim mě myslím moje červená posedlost neopustí. Plánuju totiž nosit spousta sukní, kalhot, košil a možná i kabátů s klasickým červeným károvaným vzorem.
Kalhoty už mám, tak brzy s nimi čekejte fotky :) 
Sledujte mě i na instagramu tady!

skirt - HM
top - Topshop
bag - Pull and bear
flatforms - Topshop

3 komentáře:

Biancaprincipessa řekl(a)...

mas krasne vlasy!

Inak posledne dni WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

Anonymní řekl(a)...

Krásne fotky! Máš pekný blog! :)

Simona řekl(a)...

červená a čierna je skvelá kombinácia a máš naozaj super vlasy :)