neděle 17. listopadu 2013

LEO


Leopardí sukně a boty- 2 nové věci, které jste na mě ještě neviděli. Neustále si kupuju nové a nové sukně v této délce a střihu, ještě mě stále neomrzely. Teď  jsem si objednala další jednoduchou černou na Aurku za 50 Kč:) tak snad mi bude až dorazí. Líbí se vám tenhle střih sukní?
Mějte se krásně!





shoes - Baťa
skirt - Zara
jacket - Pull and bear
sweater- ??
bag - Topshop


10 komentářů:

tatomymo řekl(a)...

super kabátek! :)

Unknown řekl(a)...

Tá sukňa je veľmi pekná a celkovo tiež.

LUHULKOVA řekl(a)...

jééé máme stejné botky;))

Markéta řekl(a)...

Ahoj, tvůj look byl zařazen do výběru Nejlepší looky 2013. Gratulujeme!
Budu ráda, když se mi ozves na marketa.trpisovska@domodi.cz

Kejmy Tatranská řekl(a)...

naozaj skvelá outfit!
veľmi ti pristane!
a zamilovala som sa do bundičky!

Kejmy ♥.

Biancaprincipessa řekl(a)...

perfektne moc sa mi paci kabatik!

Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

Unknown řekl(a)...

Pěkné :)

Simona Dubravova řekl(a)...

Jééj, páči sa mi kabátik. :-)

Vendula řekl(a)...

Moc pěkné fotky, vážně Ti to sekne :-)!
Glamour and beauty

Unknown řekl(a)...

děkuji všem za komentáře:)