neděle 2. února 2014

danger


Po velmi dlouhé době zase příspěvek, neměla jsem poslední dobou čas z důvodu pracovní vytíženosti, pak jsem zase čas už měla, ale odešel mi počítač. Teď už mám nový a můžu začít s focením, psaním atd..Boty, na fotkách jsem chtěla strašně moc a teď ještě potřebuju podobné (nebo klidně úplně stejné) jen v bílém provedení, takže pokud je někde v obchodech uvidíte, klidně mi sem napište, kde to bylo. Kabát z Manga teď skoro vůbec nesundavám, nějak jsem si ho oblíbila no:) Krásnou neděli přeji!!






boty/shoes: Topshop, šála/scarf: ?dárek, kalhoty/trousers: Topshop, čepice/cap: ?, kabát/coat: Mango

2 komentáře:

Kejmy Tatranská řekl(a)...

wow, úžasné!
veľmi sa mi páči kabátik a šatka/šál!
ale aj boty sú úplne dokonalé!
jednoducho všetko a veľmi ti to pristane!

Kejmy ♥.

Biancaprincipessa řekl(a)...

mne sa najviac paci ten sal!
http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html